onsdag den 15. september 2010

På besøg hos Carlo på Koh Phangan

Onsdag d. 15. september 2010:

Stod lidt tidligt op. Vi ville gerne nå den færge der sejlede kl. 10 og vi havde en times køretur til færgelejet.

Efter hurtig morgenmad og pakken sammen var vi på farten.

Vi nåede lige akkurat færgen kl. 10 – vi havde lidt problemer med at finde det rigtige færgeleje – og sejlturen som varede 3 timer gik fint.

Carlo og hans kone Nid, hentede os ved færgelejet. Vi fulgte efter dem i deres varevogn hen til deres restaurant ”the beach house”. Et rigtig lækkert sted helt nede ved vandkanten, opbygget i rigtig lounge stil med små kroge med lædersofaer, bambushytter og en stor sofa der hænger i to palmer. De har en beachvolley bane, petanquebane og en stor beton plads til større arrangementer såsom koncerter.

Vi slog os ned og fik en hyggelig snak med vores nye værter. William udså sig hurtigt en kajak der lå i vandkanten og inden længe fik vi hentet endnu en så både William og Lilli kunne få sig en kapsejlads ude i havet. Carlo og Nid diskede op med stegt flæsk, stegte kartofler, sovs og salat.

Vi slappede af, badede og spillede volley hele dagen. Først på aftenen kørte Carlo os hen til hans hus, hvor vi kunne få et værelse med 2 dobbeltsenge, no charge, perfekt!

Da vi havde pakket lidt ud, kørte vi tilbage til ”the beach house” hvor vi fik en lækker aftensmad. Efter aftensmaden rykkede vi op i baren og spiste dessert. Der var ingen gæster, da det jo er lavsæson, så vi havde det hele for os selv.