søndag den 11. juli 2010

Søndag d. 11. Juni 2010:

Op til sædvanlig tid – og hen ad gaden for at finde et sted at spise morgenmad.

Herefter tog vi en taxa ud til et weekend marked som vi havde hørt skulle være et af de største markeder i verden! Vi gik rundt i varmen og kamp-svedte men det var en stor oplevelse alligevel. Alt hvad du kan komme i tanke om kan købes på dette marked! Først gik vi lidt rundt og kiggede på dyr – især hundehvalpe var der mange af og William og Amelie ville klappe dem alle sammen. Vi oplevede også en mand der havde sin hund med på marked – en mellemstor boxer som hang på mandens mave i en bæresele – og hunden havde tøj på og lilla kondisko!!

Vi fik shoppet lidt til os alle sammen – mest t-shirts og tøj til ungerne. Vi spiste frokost inde på markedet – dejligt ris med kylling og det var billigbillig! Vi brugte nok i alt ca 250 kr og vi købte måske 15 stykker tøj – og vi købte vel og mærke ikke det billigste.

Vi tog en taxa tilbage til hotellet omkring kl. 16 – vi fik prøvet vores nye tøj og alle var glade. Heldigvis har vi ikke pakket særlig meget i rygsækken så vi har rigelig med plads til det nye. Eftermiddagen gik med at vi alle sammen så Williams nye Spiderwick film på vores lille pc - på vores dejligt kølige værelse.

Aftensmaden blev indtaget på cafeen lige nede i hotellets ”lobby” – nu regnede det nemlig lidt og vi var trætte i fødderne efter at have travet rundt på markedet hele dagen 

Efter aftensmaden ville ungerne lege lidt oppe på værelset og vi voksne satte os med pc´en og talte lidt med forældrene på Skype.